Hello..! ♥

Tjooo! :) ♥
Sitter framför datan och tar lite kort! ;)
Idag är det äntligen fredag ochg man får äta lite godis! :D ♥

Igår konkade jag och corniz hem 2 stora lass med godis i varsin soppsäck! *dog*

Det va skitjobbit!! :O ♥
Och bådas gick såcklart sönder.. D; ♥
Så jag tog några i min rygga gick hem med påsen till corniz, och sen hem för jag hade träning!!
Och nu har jag typ ont i ryggen och beben! XD ♥
Men idag ska vi bara sälja, sälja, sälja! :D ♥

Vi kmr att behöva sälja 13 burkar var..! :) ♥
Elr inte jag, pappa köpte 2 burkar igår.. och så tar han me 2 burkar till sitt job och ser om dom går att ha fickarummet! :) ♥

Jag tror det här kmr gå bra! :D ♥

Men nu måste jag fixa mitt hår lite..! XS



C yaa..! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0