Hemma! ;) ♥

Heej!!
Idag var jag och Corniz hos Locerorr! :D
En av våra bästisar! :) ♥♥♥
(om man kan skriva så.. XS)
Men aja...! ♥
Nu sitter jag här och kollar lite youtube-videos! :) ♥


Ska snart äta köttbullar, sås och potatis!! :D ♥♥
As gott.. -w-
Och sen kanske lite mer data och skype med Corniz! ♥
(ofc..;) ♥

Och skolan var väll samma gammla tråkiga sak..! :(
Men vi hade sovmorgon imorse! :D ♥
Till kl 08.40! :) ♥
Annars börjar vi kvart över..! Hoppas vi får mer sovmorgon...ar.. när vi börjar 7:an...! :) ♥
De e inte så långt om man tänker efter..! :S ♥
Exakt: 2 månader, 2 veckor och 2 dagar! XD ♥♥
Men jag är ju bara 12 år.. och jag känner mig så liten för att börja 7:an..! XD Elr ere bara jag som tycker de..! :S

http://www.youtube.com/watch?v=vXX-EBLLvk8

De e Swingfly..! :D

Singing That Melody...! -u- Hehe..! Aja! DEN E BRA! :)
Ska sluta blogga nu och äta lite ist! ;)

Men iaf...! Nu börjar jag känna lukten av god mat!! :D
Så den e nog snart klar.. -w- ! ♥

Men jag kan... göra... en sak.. Kanske..! XD
Jag kan lägga ut en bra låt för er som har musik-torka (elr vad man ska säga.. XS) ♥



Hehe den bjuder jag på..! :) ♥ 


C yaa later! ;) ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0