Nacka..! :) ♥

Tja...! :) ♥♥
Idag följde jag med Corniz till nacka. Hon skulle klippa sig och ville inte vara sj..! :/
De kan man ju fatta!! ;D Men de va kul.. ._.
Hon blev skit snygg!! :DDDDD
Har ingen bild för den lilla fjärten låter en inte ta kort på henne!! :(
Lite tråkig..! Hon som e så sööööt!! :D
Kan visa en annan bild..! ;)

Jag till vänster och corniz till höger..! :)
Det va förra sommaren men jag hitta ingen annan..! :/ Men vist e hon sööt!!
Kan försöka hitta en annan bild till imorn elr nåt..! :)
Men det blev inget shoppande i nacka idag iaf..! Tråkigt..! Men hade inte mycke pengar med mig..! :(
Men en klubba räckte de till..! ;)
Hehe..! Men jag sitter just nu och kollar facebook, lyssnar musik och bloggar..! :P
Corniz kmr imorn! Hon ska sova här då! ;D
Och ikväll blir de gottis kött med pommes..! ;) MUMS!! :DDDD
Aja..! Men vi ses väll senare!!

C ya..! :3 ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0